Rabu, 27 Jun 2012

ACAI BERRY ABC

ACAI BERRY ABC Kapsul gel lembut Impian jadi kenyataan!!! Hilangkan 5-15kg dalam masa sebulan!!! 

sms : 012-5790247 (Siti)
www.mykedaimamasiti.com
Harga Terkini: 
SEBOTOL RM40.00
3 BOTOL RM100

Sila add saya di FB: http://www.facebook.com/kedai.rakyat.5
@ daftar di website
www.kedaimamasiti.com

Manfaat acai berry, membuang lemak degil berlebihan di dalam badan. membantu mengurangkan kedut penuaan,mencantikan kulit dan awet muda. Bahan bahan yang unik di proses menggunakan teknologi moden. Mengandungi 100% Acai berry yang telah dikeringkan dan di proses menggunakan teknologi moden,dan telah digabungkan dengan herba2 cina istimewa yang terpilih. 

Manafaat acai berry terbukti. berkesan melansingkan badan dan membaiki kesihatan seseorang. Apa itu Acai Berry? Acai Berry adalah sejenis buah-buahan yang bulat dan berwarna ungu. Dan buah acai berry telah di uji kebaikan dan keberkesanaannya. Penyelidikan Menunjukkan dan terbukti telah menunjukkan aktiviti antioksidan dan faedahnya. buah acai berry boleh membantu menghalang penyakit-penyakit yang disebabkan oleh tekanan seperti penyakit jantung dan kanser. .

Acai berry juga mengandungi bahan-bahan yang dipangil antosianin dan flavonoid Antosianin bertanggungjawab untuk corak warna merah, ungu, dan biru didalam buah-buahan yang banyak,sayur-sayuran, dan bunga. Makanan yang paling kaya dengan antosianin seperti beri biru, anggur merah, wain merah. Flavonoids adalah antioksida yang membantu mempertahankan badan terhadap tekanan hidup mereka. Mereka juga memainkan peranan dalam sistem perlindungan sel badan. juga memainkan peranan dalam sistem perlindungan sel badan. radikal adalah hasil sampingan berbahaya yang dihasilkan oleh tubuh. Manfaat Beberapa manafaat setelah anda mencuba acai berry
*Tenaga meningkat

*Penghadaman lebih baik 

*Tidur bertambah baik 

*Kesihatan Mental Dipertingkatkan

*Sistem Imun Yang

*Kulit lebih sihat dan cantik 

*Awet muda 

*Detoksifikasi yang lebih baik 

*berat badan yang seimbang 


Bahan-bahan 500mg x30 gel lembut 
Penggunaan & Dos Sehari 
1 kapsul sehari 
HARGA:
SEBOTOL RM40
HARGA TERMASUK POSLAJU
HUBUNGI : SITI 012-5790247
www.mykedaimamasiti.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih Atas Ulasan Anda.

SILA HUBUNGI SAYA

ORDER FORM

Name:
Email Address:
No.Telefon
Jenis Produk
Alamat

This online form was provided by Freedback.

Pengikut